Jak to się odbywa? Czyli droga do sukcesu krok po kroku:

Dobór odpowiednich fraz1

Dobór odpowiednich fraz

Słowa kluczowe, czy inaczej mówiąc frazy, to hasła, które użytkownicy Internetu wpisują w wyszukiwarkę Google szukając konkretnych usług czy produktów. Dobór najodpowiedniejszych słów kluczowych jest zatem bardzo ważny, bo to one będą generować ruch na stronie, a co za tym idzie zwiększać zyski właściciela pozycjonowanej strony WWW. Frazy muszą być tak dobrane, żeby były adekwatne do prowadzonej działalności oraz posiadały jak największą miesięczną liczbę zapytań w wyszukiwarce. Tylko tak dobrane słowa kluczowe są gwarancją sukcesu.
Audyt strony WWW2

Audyt strony WWW

Audyt strony WWW jest to szczegółowo przygotowany opis wszystkich zmian optymalizacyjnych strony pod kątem SEO, jakie powinny zostać przeprowadzone przed przystąpieniem do pozycjonowania. Dzięki wprowadzeniu tych zmian zdecydowanie usprawniony zostanie proces pozycjonowania oraz oczywiście przyspieszą one osiągnięcie dobrych wyników. W audycie weryfikowane są takie elementy jak na przykład budowa strony, nagłówki, alty, teksty na stronie, mapa strony czy tytuły i opisy wszystkich podstron domeny.
Optymalizacja strony WWW3

Optymalizacja strony WWW

Optymalizacja strony to nic innego jak wprowadzenie wszystkich zmian w kodzie strony (przedstawionych w audycie) w celu jak najlepszego przygotowania strony do procesu pozycjonowania. Bez odpowiedniej optymalizacji strony WWW bardzo ciężko będzie o dobre wyniki pozycjonowania. Zoptymalizowana strona pozwala osiągać lepsze wyniki pozycjonowania, czyli wyższe pozycje w wyszukiwarce, co z kolei przekłada się na większą liczbę użytkowników (potencjalnych klientów) na stronie. Skutecznie realizowane pozycjonowanie stron WWW jest na dłuższą metę stosunkowo niedrogą formą reklamy, zwłaszcza w porównaniu do korzyści jakie może ze sobą nieść. Owszem na wyniki czeka się o wiele dłużej niż w przypadku reklam AdWords, ale sumaryczny koszt pozycjonowania jest tutaj niższy.
Monitoring i raporty4

Monitoring i raporty

Dzięki zastosowaniu monitora pozycji nasi Klienci mogą każdego dnia sprawdzać na jakich pozycjach znajdują się aktualnie ich wszystkie pozycjonowane słowa kluczowe. Ten sam monitor codzienne służy również naszym pracownikom do szybkiego reagowania w razie jakichkolwiek niekorzystnych zmian pozycji fraz klientów. Po każdym zakończonym miesiącu Klient otrzymuje fraz z fakturą miesięczny raport, w którym wyszczególnione są liczby dni na płatnych miejscach, wraz z cenami, dla każdego słowa kluczowego. Monitor oraz raporty pozwalają być naszym Klientom na bieżąco i dokładnie widzieć efekty naszej pracy.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące SEO.

1Co daje pozycjonowanie strony WWW?
Pozycjonowanie stron WWW to jedna z najskuteczniejszych metod promocji prowadzonego biznesu w Internecie. Odpowiednio dobrze wypozycjonowana strona internetowa jest o wiele bardziej widoczna w sieci, co pozwala na dotarcie do bardzo dużej liczby potencjalnych klientów szukających konkretnych usług czy produktów.
Zważywszy na fakt, iż najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce, jaką jest Google, ma około 15 miliardów zapytań co miesiąc, a jej udział w polskim rynku wyszukiwarek jest na poziomie 90%, to łatwo sobie wyobrazić jak wielki potencjał niesie za sobą pozycjonowanie.
2Czas potrzebny do wypozycjonowania strony WWW
W celu osiągnięcia pozycji w pierwszej dziesiątce (tzw. TOP10) niezbędne jest poświęcenie dużej ilości czasu. Ile dokładnie to już zależy przede wszystkim od tego z jak dużą konkurencją na dane słowa kluczowe mamy do czynienia, ale przeciętnie okres ten waha się od 1 miesiąca do 3 miesięcy, choć może to być również nawet 6 czy 10 miesięcy w przypadku najtrudniejszych fraz. Oczywiście wysokie pozycje można również osiągnąć w szybszym czasie, stosując różnego rodzaju automaty, ale to tak naprawdę jest pseudo pozycjonowanie i my takich technik nie stosujemy, bo niestety wiąże się to z ogromnym ryzykiem szybkiego spadku oraz otrzymania kar w postaci filtrów od Google.
Nasza firma pozycjonowanie stron WWW wykonuje bezpiecznie, systematycznie i stosując wyłącznie techniki przyjazne wyszukiwarkom oraz bazując na dużym doświadczeniu naszych pracowników w branży SEO, dzięki czemu osiągane przez nas wysokie wyniki są mocno stabilne, a Klienci cieszą się nimi przez bardzo długi czas.
3Koszt pozycjonowania strony WWW
Koszt słów kluczowych zależy w dużej mierze od liczby konkurencji czy miesięcznej liczby wyszukań danej frazy, ale wpływają na niego również takie elementy jak budowa strony WWW czy liczba słów kluczowych jakie Klient decyduje się wybrać do pozycjonowania.
Wycena jest więc w przypadku każdego Klienta indywidualna. Jesteśmy elastyczni i potrafimy się porozumieć w kwestii kosztów.
4Sposoby rozliczenia za pozycjonowanie strony WWW
Tak jak to już zostało wspomniane we wcześniejszym akapicie, jesteśmy bardzo elastyczną firmą, której zależy na każdym Kliencie, dlatego też stosujemy liczne warianty rozliczania się za pozycjonowanie stron WWW. Póki co wciąż najpopularniejszym sposobem jest rozlicznie się za efekt, chociaż trzeba przyznać, że Klienci coraz częściej decydują się na inne metody rozliczania.
Rozliczanie za efekt (TOP10 lub TOP5/TOP10 lub TOP3/TOP5/TOP10) polega na tym, że klient płaci wyłącznie za dni, w których słowa kluczowe znajdowały się na powyższych miejscach.
Innym wariantem rozliczania, który staje się coraz bardziej popularny, jest rozliczanie za ruch (często łączone z jakąś miesięczną stałą kwotą abonamentową). Jest to bardzo dobre rozwiązanie dla Klientów (zresztą analogiczne do reklam AdWords), bo w obu przypadkach klient nie płaci za samą obecność reklamy, ale jedynie za „kliknięcie w nią”, czyli wejście na stronę.
Ostatnią formą rozliczenia jaką oferujemy naszym klientom jest stały miesięczny abonament, w zakresie którego zajmujemy się pozycjonowaniem wyłącznie określonych słów kluczowych lub działamy na własną rękę, tak żeby pozyskać jak największą liczbę wartościowych dla naszego Klienta użytkowników na jego stronie WWW.
Jak widać u nas klienci mają wybór i sami decydują jak i za co chcą płacić.

Warning: include() [function.include]: open_basedir restriction in effect. File(/usr/local/php5.2/lib/php/fblb_slider.php) is not within the allowed path(s): (/home/maven/:/tmp:/usr/local/lib/php/:/usr/sbin/:/usr/bin/:/usr/local/bin/:/usr/local/sbin/:/bin/:/sbin/) in /home/maven/domains/mavengroup.pl/public_html/wp-content/plugins/arscode-social-slider-free/arscode-social-slider.php on line 68

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress