Czym są kampanie AdWords?


Na początku warto zaznaczyć czym dokładnie są kampanie AdWords. Jest to bardzo skuteczna forma płatnej reklamy w sieci, która pojawia się w postaci reklam tekstowych na pierwszej stronie wyników wyświetlanych w wyszukiwarce Google. Linki sponsorowane, bo tak inaczej nazywana jest kampania AdWords, pojawiają się tylko tym użytkownikom, którzy szukają w sieci czegoś związanego z działalnością firmy reklamującej się. Bardzo ważne jest również to że nie płaci się za pojawiającą się reklamę (jej wyświetlenie), ale wyłącznie za kliknięcie w nią.

AdWords ma już 15 lat!


Google reklamowanie się za pomocą AdWords udostępnia już od blisko 15 lat, dokładnie od 2000 roku. Przez ten czas na całym świecie z kampanii AdWords skorzystały setki milionów ludzi, którzy skutecznie reklamując swoje produkty czy usługi poprzez linki sponsorowane, systematycznie zwiększali sprzedaż i rozwijali swoje firmy.

Dlaczego Google AdWords?

Jak prowadzimy kampanie AdWords?

Na początku klient musi zdecydować jaki cel marketingowy chce osiągnąć, jakim budżetem dysponuje. My zadbamy o resztę, między innymi dobierzemy słowa kluczowe do specyfiki działalności firmy czy stworzymy teksty reklam. Dzięki konkretnym rozwiązaniom marketingowym jesteśmy wstanie dopracować kampanię AdWords tak, żeby reklamodawca docierał do większej ilości potencjalnych klientów przy mniejszych kosztach.

Wybrane zagadnienia dotyczące kampani AdWords.

1Lokalizacja reklam AdWords
Reklamy AdWords pojawiają się w wynikach wyszukiwania Google ponad wynikami organicznymi, na samej górze strony, oraz po prawej stronie (patrz grafika). To czy pojawimy się na samej górze czy gdzieś niżej na boku zależy od maksymalnej stawki jaką jesteśmy gotowi zapłacić za kliknięcie oraz od wyników jakości. O to drugie dbamy my, by nasi klienci płacili jak najmniej, za każde kliknięcie w kampanii AdWords, prowadzimy systematycznie analizę kampanii, dzięki czemu na bieżąco zmieniamy i usprawniamy ustawienia Państwa kampanii AdWords.
2Reklamy graficzne
Dzięki AdWords można również korzystać z reklam graficznych w postaci banerów pojawiających się na stronach tematycznie powiązanych z działalnością reklamodawcy, co pozwala na docieranie do osób potencjalnie zainteresowanych naszymi usługami czy towarami.
3Remarketing w AdWords
Decydując się na kampanię AdWords można ustawić remarketing. Wtedy takie reklamy graficzne widoczne są w sieci reklamowej Google wyłącznie przez tych użytkowników, którzy na przykład odwiedzili już konkretną stronę wciągu ostatnich dwóch miesięcy. Możliwe to jest dzięki ustawieniu specjalnego kodu śledzenia. Remarketing ma tą zaletę, że pozwala reklamodawcy docierać do klientów, którzy mocniej interesują się produktami czy usługami, które on oferuje co z kolei zwiększa możliwość tego, że zostaną klientami jego firmy.

Warning: include() [function.include]: open_basedir restriction in effect. File(/usr/local/php5.2/lib/php/fblb_slider.php) is not within the allowed path(s): (/home/maven/:/tmp:/usr/local/lib/php/:/usr/sbin/:/usr/bin/:/usr/local/bin/:/usr/local/sbin/:/bin/:/sbin/) in /home/maven/domains/mavengroup.pl/public_html/wp-content/plugins/arscode-social-slider-free/arscode-social-slider.php on line 68

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress